紫外線是一種非可見光的傷害性光線,而防曬能隔絕紫外線輻射,阻止皮膚形成光老化,有效地減緩皮膚衰老和減少色斑形成機率,所以無論大家用上頂級有效的護膚品,但沒有做足防曬措施,只會令你的心機前功盡廢,浪費寶貴時間及金錢。

物理性防曬 

適合敏感肌

把紫外光反射

防曬效果穩定

擦起來比較油膩、顯白,厚重

NEOVITA

 防曬A+保護霜 Day Face Protector SPF30​

化學性防曬 

容易引發皮膚敏感

吸收紫外光

需塗抹後20分鐘才有效

質地清爽,透薄



物理性防曬 


▹ 防曬效果 

▹ 極高的保護 

▹ 防止紫外線入侵

你有無發現用完頂級護膚品或做完一個完美的美容療程都好似Keep得唔太耐? 

可能唔係護膚品或美容療程唔夠好,而係你個人防曬無做足。

如果想夏日炎炎想Keep住彈滑BB肌,咁你一定要做好防曬!今次同大家分享下選擇那一款防曬是適合啦!

防曬在護理步驟中是

絕對不可決少的一環

防曬中最好選擇

市面上的防曬用品比較少純物理防曬,通常都是化學和物理混合或是純化學,所以在選用防曬用品時你主要懂得的兩個成分,「氧化鋅Zinc Oxide」「二氧化鈦Titanium dioxide」。


不過效果上還是物理性防曬產品為佳,因此有許多品牌都會做到偏物理性防曬且降低泛白及黏膩感,從而減輕為肌膚造成的負擔,所以各位係購買前要仔細看看產品的成分啦!!

純物理性防曬偏物理性防曬

預約/查詢

2777 2880